رمان خوان

معرفی رمان های برتر به همراه تحلیل هر کدام

رمان خوان

معرفی رمان های برتر به همراه تحلیل هر کدام

نامه عاشقانه برای مخاطب خاص : افراد مشهور

نامه عاشقانه برای مخاطب خاص : نامه چهارم

من و تو دوستان قدیمی و جدایی ناپذیری هستیم که خیلی به هم شبیه هستیم و مثل هم فکرمی کنیم،ما آنقدر یکدیگر را می شناسیم که از فاصله های دور ذهن یکدیگر را می خوانیم.

با گذشت زمان حتی یک لحظه برای من تکراری و خسته کننده نشده ای، آیا اینگونه برای تو هم نیست.

هنوز بهترین زمانی که یکدیگر را ملاقات کردیم یادم نرفته است، که مثل دیگر عاشقان تپش قلبی را تجربه نکردم. من تو را سال ها پیش دیده بودم حتی از الان هم برایم واضح تر و رساتر بودی.

تو هنوز هم برای من جذابی و الهام بخشی تو هنوز تنها کسی هستی که بر من تاثیرگذاری، تنها یک دلیل در این هستی زیبا برای من وجود دارد و آن تویی..

دوستت دارم

 مریم

 mohamadrezateimouri.com/lovely-letter/

 

نامه عاشقانه برای مخاطب خاص : افراد مشهور

ناپلئون به ژوزفین

امپراتور فرانسوی ناپلئون بناپارت در حالی که معروف به آدمی بی رحم و جنگجویی شجاع بود، نیمه دیگری هم داشت که بسیار لطیف و شاعرانه بود. او بار های برای همسر خود زمانی که در سفر بود نامه می نوشت و از اینکه باید همسرش را تنها بگذارد سخت می رنجید.

 او نامه های زیادی برای ژوزفین نوشت که در دامه به یکی از بهترین نامه های او  اشاره می کنیم شاید که به عنوان یک منبع الهام برای شما باشد که قصد دارید نامه عاشقانه به معشوق خود بنویسید.

 از انجایی که این ترک به میل خودم نبود و باید تو را ای عزیز دل ترک می کردم، سخت افسرده ام، اما خوشبختانه روح من در نزدیکی توست و صدای قلب تو را در هر قدمی که می زنم در هر سرزمینی که پا می گذارم  با تمامی وجود حس می کنم.در حافظه ام همه خاطرات خوب و بد را با هم مرور می کنم چه خاطراتی که بر من طعنه زنان بوده ای و چه زمانی که عشق پاک و مهربانت را بر من نثار می کردی.

عشق تو ای نازنین در قلب من تپش می آفریند.وقتی مراقبت ها ودلسوزی هایت را به یاد می آورم مشتاقانه تر سختی ها را بر خود تحمل می کنم تا بار دیگر به تو عشق بورزم، از تو آرامش بگیرم و خودم را برای تو اثبات کنم.

 دوستدار تو ناپلئون

https://mohamadrezateimouri.com/writing-training/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.